Česta pitanja

Gdje mogu kupiti kartu?

Kartu možete kupiti na svakom našem prodajnom mjestu, putem internet prodaje na našoj stranici, putem mobilne aplikacije te u autobusu kod vozača, u slučaju da niste ostvarili kupnju prema naprijed navedenim mogućnostima.

Gdje i kako mogu rezervirati kartu?

Kartu možete rezervirati na svakom našem prodajnom mjestu.

Je li obavezna rezervacija povratne karte?

Ukoliko želite osigurati mjesto u autobusu prilikom povratka, sugeriramo kupnju rezervacije na povratnu kartu, budući da bez nje prioritet imaju putnici s rezervacijama i kartama kupljenim za taj polazak.

Netko sjedi na mjestu za koje imam broj na kupljenoj karti ili rezervaciji, što poduzeti?

Broj na kartama ili rezervacijama označava samo da je mjesto u autobusu zajamčeno, ali ne precizira i na kojem je mjestu netko obvezan sjediti.

Vozno osoblje može prema potrebi raspoređivati putnike u vozilu.

Imaju li djeca pravo na popust na cijenu karte?

Djeca imaju pravo na popust cijene karte.

U tuzemnom prometu, dijete do 12 godina ima pravo na popust od 50% na sve karte.

U međunarodnom prometu, djeca ostvaruju popust ovisno o destinaciji. Za više informacija kontaktirajte nas.

Imaju li studenti pravo na popust na cijenu karte?

Studenti imaju pravo na različite popuste na cijenu karte, ovisno o području na kojem putuju.

Pravo se ostvaruje predočenjem važeće iksice ili indeksa.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Imaju li umirovljenici pravo na popust na cijenu karte?

Umirovljenici imaju pravo na različite popuste na cijenu karte, ovisno o području na kojem putuju.

Pravo na popust ostvaruje se uz predočenje odreska od mirovine, članske iskaznice Matice umirovljenika Hrvatske ili na sličan način.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Imaju li branitelji pravo na popust na cijenu karte?

Branitelji koji su u mirovini ostvaruju iste popuste kao i umirovljenici.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Mogu li s kupljenom povratnom kartom u povratku putovati s drugim prijevoznikom unutar Hrvatske?

Na svim linijama od Zagreba do Zadra, Splita, Dubrovnika možete putovati s povratnom kartom Čazmatransa s prijevoznicima Čazmatrans grupe - Autotransport Karlovac d.d. i Autotransport d.d. Šibenik.

Na svim linijama od Zagreba do Slavonskog Broda, Đakova, Osijeka, Iloka, Županje i Vukovara možete putovati s povratnom kartom Čazmatransa s prijevoznicima Čazmatrans grupe, a s prijevoznikom Panturist d.d. i APP d.d. ukoliko je polazište ili odredište putovanja Zagreb. Karta mora biti kupljena na prodajnom mjestu, povratne online karte se ne priznaju.

Koliko dugo moram čuvati kartu?

Kartu morate čuvati do kraja putovanja.

Ukradena mi je mjesečna karta. Što sada?

U slučaju krađe mjesečne vozne karte, putniku se može izdati duplikat uz predočenje policijskog zapisnika.

Oprao/la sam mjesečnu kartu. Što sada?

U slučaju oštećenja mjesečne vozne karte putniku se može izdati duplikat uz predočenje ostataka mjesečne vozne karte.

Izgubio/la sam mjesečnu kartu. Što sada?

U slučaju gubitka mjesečne vozne karte, putnik gubi sva prava stečena kupnjom te karte i ne izdaje mu se duplikat.

Mogu li ostvariti povrat novca od neiskorištenog dijela povratne karte ili u slučaju odustajanja od putovanja?

Ukoliko putovanje za koje je kupljena karta još nije započelo, putnik može najkasnije sat vremena prije polaska autobusa vratiti kartu na prodajnom mjestu na kojem ju je kupio, uz povrat naknade za prijevoz umanjen za dvadeset posto.

Ukoliko je vrijeme polaska prošlo, a uz činjenicu da putnik nije započeo putovanje uslijed krivnje prijevoznika, ili se zahtjeva povrat novca od neiskorištenog dijela povratne karte, putnik upućuje pismeni zahtjev za povrat naknade za prijevoz (link na obrazac) uz prilaganje originalne karte. Zahtjev se šalje poštom na adresu sjedišta poduzeća ili predaje na prodajnom mjestu Čazmatransa.

Za ostale uvjete povrata naknade za prijevoz pogledajte Opće uvjete prijevoza (članak 13)

Ne putujem autobusom, a potrebna mi je potvrda o trenutnoj cijeni karte. Kome da se obratim?

Sukladno Općim uvjetima prijevoza (link na članak 14. Općih uvjeta), izdavanje potvrde o cijeni koštanja naplaćuje se pravnim i fizičkim osobama 100,00 kuna/13,27 € po relaciji. Potvrde se izdaju na našim prodajnim mjestima.

Koliko komada prtljage mogu ponijeti sa sobom?

U putnički prostor vozila dopušteno je ponijeti jedan komad ručne prtljage (osobne stvari) koju čine torbe, aktovke i naprtnjače težine do 7 kg, za koje se ne naplaćuje prijevoz.

Sva ostala prtljaga putnika, koju čine putne torbe, kovčezi ili naprtnjače ukupnih dimenzija (visina + širina + dubina) do maksimalno 160 cm i mase do 15 kg smješta se u prtljažni prostor autobusa, prevozi se uz naplatu i obilježava se kartom.

Putniku, odnosno pošiljatelju, dozvoljava se da na prijevoz preda najviše dva komada prtljage, s time da se, ukoliko u prtljažnom prostoru, prema procjeni voznog osoblja ima mjesta, putnicima dozvoljava da na prijevoz predaju i treći komad prtljage.

Za ostale uvjete prijevoza prtljage pogledajte Opće uvjete prijevoza (članci od 18 do 20).

Može li kućni ljubimac putovati autobusom?

Dopušten je prijevoz kućnih ljubimaca i to: pasa visine grebena do 30 cm, mačaka i pitomih malih životinja, koji moraju biti smješteni u ručnim transportnim kutijama.

Pri prijevozu, kućni ljubimci smještaju se u prtljažni prostor autobusa u adekvatnoj kutiji ili kavezu te se na taj način prevoze na odgovornost putnika.

Putnik može predati na prijevoz jednog kućnog ljubimca, a za njegov prijevoz naplaćuje se prtljažna karta u visini od 7,53 kuna/1 €

Za ostale uvjete prijevoza ljubimaca pogledajte Opće uvjete prijevoza (članak 22.)

Mogu li na prijevoz ponijeti i bicikl?

Bicikl je moguće staviti u prtljažni prostor, ali prioritet su putne torbe putnika. Bilo bi poželjno prije puta raspitati se o popunjenosti autobusa te, ako je moguće, skinuti prednji kotač kako bi bicikl zauzimao manje prostora.

Smijem li jesti u autobusu?

Putnicima se u autobus zabranjuje unos i konzumacija sladoleda i/ili pića koja nisu pakirana u staklenim ili PVC bocama te sve hrane osim suhe. Putnicima se u autobus zabranjuje unos i konzumacija alkoholnih pića.

Kome se obratiti u slučaju nezadovoljavajuće kvalitete usluge ili izgubljene i oštećene prtljage?

Prigovore, žalbe na kvalitetu usluge ili upite u vezi nezgode s prtljagom možete uputiti:

  • na adresu: Čazmatrans – Nova d.o.o., M.Novačića 10, 43240 Čazma,
  • pisani prigovor u poslovnim prostorijama,
  • na e-mail adresu: reklamacije@cazmatrans.hr
  • Nismo pronašli traženo polazište. Molimo pokušajte ponovno.
  • Nismo pronašli traženu destinaciju. Molimo pokušajte ponovno.
Za sva pitanja i informacije obratite nam se na: ekarta@cazmatrans.hr ili kontakt telefoni
Sigurna online kupovina

Čazmatrans Mobile App
Putuj s Čazmatransovom mobilnom aplikacijom.
Brzo, jednostavno, sigurno!