Česta pitanja

Gdje mogu kupiti kartu?

Kartu možete kupiti na svakom našem prodajnom mjestu, putem internet prodaje na našoj stranici te u autobusu kod vozača.

Gdje i kako mogu rezervirati kartu?

Kartu možete rezervirati na svakom našem prodajnom mjestu.

Da li je obvezna rezervacija povratne karte?

Ukoliko želite osigurati mjesto u autobusu prilikom povratka, sugeriramo kupnju rezervacije na povratnu kartu budući da bez obzira na nju prioritet imaju putnici s rezervacijama i kartama kupljenim za taj polazak.

Netko sjedi na mjestu za koji imam broj na kupljenoj karti ili rezervaciji, što poduzeti?

Broj na kartama ili rezervacijama samo označava da je mjesto u autobusu zajamčeno, ali ne i precizira na kojem mjestu je netko obvezan sjediti. Vozno osoblje može prema potrebi raspoređivati putnike u vozilu.

Da li djeca imaju pravo na popust na cijenu karte?

Djeca imaju pravo na popust cijene karte.

U tuzemnom prometu dijete do 6 godina ima pravo na popust od 80% na sve karte, a dijete od 6 do 12 godina ima pravo na popust od 50% na sve karte.

U međunarodnom prometu dijete do 4 godine ima pravo na popust od 80%, a dijete od 4 do 12 godina ima pravo na popust od 50%. 

Da li studenti imaju pravo na popust na cijenu karte?

Studenti imaju pravo na različite popuste na cijenu karte ovisno o području na kojem putuju.

Pravo se ostvaruje predočenjem važeće iksice ili indeksa.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Da li umirovljenici imaju pravo na popust na cijenu karte?

Umirovljenici imaju pravo na različite popuste na cijenu karte ovisno o području na kojem putuju.

Pravo na popust ostvaruje se uz predočenje odreska od mirovine, članske iskaznice Matice umirovljenika Hrvatske ili na sličan način.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Da li branitelji imaju pravo na popust na cijenu karte?

Branitelji imaju pravo na različite popuste na cijenu karte ovisno o području na kojem putuju.

Pravo na popust ostvaruje se predočenjem isprave kojom se dokazuje status branitelja.

Za dodatne informacije upitajte na našim prodajnim mjestima. 

Mogu li s kupljenom povratnom kartom u povratku putovati s drugim prijevoznikom unutar Hrvatske?

Na svim linijama od Zagreba do Zadra, Splita, Dubrovnika možete putovati s povratnom kartom Čazmatransa s prijevoznicima Čazmatrans grupe,  Autotransport Karlovac d.d. i Autotransport d.d. Šibenik.

Na svim linijama od Zagreba do Slavonskog Broda, Đakova, Osijeka, Iloka, Županje i Vukovara možete putovati s povratnom kartom Čazmatransa s prijevoznicima Čazmatrans grupe, a s prijevoznikom Panturist d.d. ukoliko je polazište ili odredište putovanja Zagreb. 

Koliko dugo moram čuvati kartu?

Kartu morate čuvati do kraja putovanja.

Ukradena mi je mjesečna karta. Što sada?

U slučaju krađe mjesečne vozne karte putniku se može izdati duplikat uz predočenje policijskog zapisnika.

Oprao/la sam mjesečnu kartu. Što sada?

U slučaju oštećenja mjesečne vozne karte putniku se može izdati duplikat uz predočenje ostataka mjesečne vozne karte.

Izgubio/la sam mjesečnu kartu. Što sada?

U slučaju gubitka mjesečne vozne karte putniku se ne izdaje duplikat i putnik gubi sva prava stečena kupnjom te iste karte.

Mogu li ostvariti povrat novca od neiskorištenog dijela povratne karte ili u slučaju odustajanja od putovanja?

Ukoliko putovanje za koje je kupljena karta još nije započelo, putnik može najkasnije sat vremena prije polaska autobusa vratiti kartu na prodajnom mjestu gdje ju je kupio, uz povrat naknade za prijevoz umanjen za deset posto.

Ukoliko je vrijeme polaska prošlo ili se zahtjeva povrat novca od neiskorištenog dijela povratne karte, putnik upućuje pismeni zahtjev za povrat naknade za prijevoz (link na obrazac) uz prilaganje originalne karte. Zahtjev se šalje poštom na adresu sjedišta poduzeća ili predaje na prodajnom mjestu Čazmatransa.

Za ostale uvjete povrata naknade za prijevoz pogledajte Opće uvjete prijevoza (članak 13)

Ne putujem autobusom, a potrebna mi je potvrda o trenutnoj cijeni karte. Kome da se obratim?

Sukladno Općim uvjetima prijevoza (link na članak 14. Općih uvjeta), izdavanje potvrde o cijeni koštanja naplaćuje se pravnim osobama 1.000,00 kuna za 1-10 relacija te 100,00 kuna za svaku dodatnu relaciju. Fizičkim osobama koje nisu korisnici naših usluga izdavanje potvrde o cijeni na jednoj relaciji naplaćuje se 100,00 kuna i moguće ju je kupiti na našim prodajnim mjestima. 

Kako mogu poslati prtljagu (paket) i koliko to košta?

Prtljaga se može poslati na svim našim linijama unutar zemlje.  Prtljaga se predaje vozaču uz predočenje osobne iskaznice te mu se plaća 30,00 kn naknade za jedan paket nepraćene prtljage. Pošiljatelj je dužan uzeti od vozača račun za prijevoz prtljage, a isto tako mora i organizirati preuzimanje prtljage na odredištu.

Za ostale uvjete slanja prtljage pogledajte Opće uvjete prijevoza (članak 19).

Koliko komada prtljage mogu ponijeti sa sobom?

U putnički prostor vozila dopušteno je ponijeti jedan komad ručne prtljage za koji se ne naplaćuje prijevoz.

Nije ograničen broj prtljage koje jedna osoba može nositi sa sobom u prtljažnom prostoru, ali u praksi se u skladu s raspoloživim prostorom u prtljažniku ne uzima više od dva do tri komada po putniku.

Prijevoz prtljage naplaćuje se sukladno važećem cjeniku: 1,00 kn ukoliko je putnik student te 7,00 kuna za sve ostale kategorije putnika. 

Može li kućni ljubimac putovati autobusom?

Dopušten je prijevoz kućnih ljubimaca i to: psa visine grebena do 30 cm, mačke i pitomih malih životinja koji moraju biti smješteni u ručnim transportnim kutijama.

Pri prijevozu kućni ljubimci smještaju se na sjedalo do putnika i za njih se naplaćuje puni iznos karte za odraslu osobu za relaciju na kojoj se prevozi.

Za ostale uvjete prijevoza ljubimaca pogledajte Opće uvjete prijevoza (članak 22.)

Mogu li na prijevoz ponijeti i bicikl?

Bicikl je moguće staviti u prtljažni prostor, ali prioritet su putne torbe putnika. Bilo bi poželjno prije puta raspitati se o popunjenosti autobusa te ako je moguće skinuti prednji kotač s bicikla kako bi zauzimao manje prostora.

Smijem li jesti u autobusu?

U našim autobusima dopuštena je konzumacija grickalica ili sličnih proizvoda te napitaka. Imajte obzira prema drugim putnicima kojima u vožnji mogu smetati mirisi hrane.

Kome se obratiti u slučaju nezadovoljavajuće kvalitete usluge ili izgubljene i oštećene prtljage?

Prigovore, žalbe na kvalitetu usluge ili upite u vezi nezgode s prtljagom možete uputiti na adresu: Čazmatrans – Nova d.o.o., M.Novačića 10, 43240 Čazma,
na broj faksa: + 385 43 277-366
na e-mail adresu: reklamacije@cazmatrans.hr

  • Nismo pronašli traženo polazište. Molimo pokušajte ponovno.
  • Nismo pronašli traženu destinaciju. Molimo pokušajte ponovno.
Za sva pitanja i informacije obratite nam se na: 060 888 777 cijena:
tel. 3,75 kn/poziv
mob. 5,05 kn/poziv
Sigurna online kupovina